23 Eylül 2010 Perşembe

Bağımlılık

 Burada bahsettiğim bağımlılık sigara alkol uyuşturucu vs. bağımlılığı değil. İnternet daha da ötesi facebook bağımlılığından bahsetmek istedim. Günümüzde birçok psikolog cart curt falan bunun zararlarından bahsediyor yok işte asosyal bir toplum oluyoruz yok efendim kitap okumuyor sosyal aktivite yapılmıyor gibi şeyler.. Ee sanırım bi bakıma haklılar ama ben şuan facebook bağımlılığından bahsedicem evet bende bir bağımlıyım. Geçen hafta cumaya kadar facebook hesabım vardı ama 1 haftadır hesabımı "dondurmuş" bulunmaktayım. O kadar çok giriyorum ki telefondan ipoddan bilgisayardan ona buna bakıyorum ve elime geçen hiçbir şey. Hadi sevgili bulmuş olsam neyse.. Ama sürekli bla bla birisi hala onla çıkıyor mu, aa yeni fotoğraf mı koymuş hemen bakayım, ay şu kızı hiç sevmiyorum ama ekliyim gene resimlerine bakar haset gideririm gibisinden şeylerle bizi alıkoyuyor. 1 haftadır facebookum yok ya hani tekrar aktifleştirmeyeyim diye kitap okudum, popmundo oynadım, tv izledim yeni dizilere başladım falan derken bu sefer de popmundoya ve dizilere bağımlı oldum iyi mi -_- Burdan çıkarıcağımız sonuç şu bence insan hayatında illa bir şeylere bağımlı oluyor hani ama facebook kötü ben size söyleyeyim

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder